Agility

Kom på en sak. Idag när jag och Gabriel efter en het lång dag var på väg till husbilen upptäckte jag att mitt entrekort, utställarkortet hade glidit ur sitt fodral. Det betydde att jag inte skulle ta mig in i morgon på området. På kortet hade jag skrivit mitt namn och företaget "Frantz & Co". Om nån hittade det skulle företaget vara svårt att spåra.

Vi traskade tillbaka den väg vi kommit, och kom så småningom tillbaka till agilitybanan. Jag kom på att jag och Frantz hade kört lite på skoj där. På slalombanan hittade jag kortet. SÅ SKÖNT det kändes. Så då tog vi ett pass till. Frantz hoppade med lätthet högt över hindren. Sprang på en höjdbana som om han aldrig gjort annat. Gungan vågade jag inte testa, eftersom han kanske skulle bli rädd när den tippade över. Men annars tror jag att agility är något för lydnadschampionen Frantz Jaeger Johansson.

Kommentarer
Postat av: Annkicka

Vilket själförtroende, det bådar gott inför morgondagen!

2008-07-25 @ 23:39:12
Postat av: Tanten

Lille Frallan måste väl vara som gjord för agility! En riktigt spänstig rackare. ;-)

2008-07-26 @ 11:30:10
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Frida

Han är som skapad för agility, det har jag alltid sagt! :D Själv är vi klara med röntgen och mh på Speedo nu. Kanske lånar Frantz en liten sväng i veckan, tänkte att dom kanske ville röjja lite!

2008-07-26 @ 15:36:39
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0