Michan

Karin och Natalie bor ju hos Anders och Jeanette i Kuala Lumpur. Jag fick ett mail från Jeanette i igår med en hälsning och lite bilder av Karin och Natalie på äventyr i staden. Roliga bilder från en häftig stad. I mailet så tipsade Jeanette också Anders (nu på tjänsteresa i Japan) att gå in på den här bloggen. Av misstag skrev hon "michan" istället för "micahan" som bloggadress.

Det visade sig att det finns en michan! Ett enda inlägg från 2005.
  "Är en 30- årig juridik student som känner mig lika förrvirrad som en tonåring på första fyllan. Det är en konstig  
  känsla. Jag borde veta vid det här laget att rättvisa inte existerar, utan bara handlar om vem som har bäst advokat 
  och mest pengar, fan här sitter man och är ekonom och pluggar till en jurkand och ändå när det gäller sitt eget liv är
  man lika oskuldsfull som en sjuårig flicka. Kontenta, man har tydligen inte lärt sig någonting."

Livet hade tydligen hanterat henne(?!) illa och därför skrev hon av sig i ett rasande inlägg. Och sen var det stopp. Undrar lite varför. Jag hoppas att det redde upp sig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0