Middag med poker

Idag så blev jag och frun bjudna på en god middag av Magnus och Irene. Dom bjöd på grillad karré och kycklingspett. Och potatisgratäng. Visserligen var vi tvungna att åka på Coop och köpa en grill och grillkol för att evenemanget skulle bli av, men ändå. Det var verkligen gott, och skönt att slippa jobba i köket.

Efter att yngsta generationen somnat hamnade jag framför datorn och skaffade mig ett pokerkonto på Svenska Spel. Efter en timmes nöje hade jag spelat bort 20 kronor. Efter ytterligare 20 minuter hade Magnus och Irene spelat bort ytterligare 20 kronor. Jag hämtade hem PokerStars som är en pokersajt där man kan spela för låtsaspengar, och med den tidigare tunga förlusten så valde jag att spela med playmoney. Mina motspelare var bl a från Sicilien, USA och nånstans i Sydamerika. Kändes lite märkligt men kul. Jag satsade gick in med 400 låssasdollar och lämnade spelet efter att ha tredubblat pengarna.

Jag hörde att Variabelle hade fått in virus i sin blogg. Tungt :( Man kan aldrig vara nog försiktig...

Kommentarer
Postat av: Karin!

Aa, det är lite segt. Måste uppdatera virusskyddet tror jag bestämt. Har du sett att jag startat en ny organisation förresten. Anti-ÄIA. Skitbra:)

2008-05-04 @ 16:05:38
URL: http://variabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0