Min vän U

Idag när jag träffade min gode vän U så frågade jag honom om han hade varit inne och kollat på min blogg.
- Jo, ja jag har ju försökt men visste inte riktigt adressen.

U visste att mitt alias är micahan och han försökte med alla möjliga kombinationer i adressraden för att hitta bloggen. Ingen träff. Han t o m googlade, men lyckades inte hitta den. Då kom han på att gå in på Facebook där han hittade en Micahan, en Lauronica Micahan, betydligt snyggare än jag.  U gav upp. Jag får fråga nästa gång vi ses, tänkte han. End of story.
 
Trodde U.
Nån timme senare hade U:s flickvän ett ärende till datorn och när bildskärmen kom fram efter att skärmsläckaren fullgjort sitt arbete så kom det fram en bild av en ung och söt Lauronica.
Det var ingen hit. Det blev lite tufft för U att försöka förklara att han bara sökte efter sin gamla kompis.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Vilken fantastisk ursäkt... Hmmmm... Tro det, tro det...

2008-05-21 @ 20:06:51
URL: http://plasttanten.blogg.se
Postat av: Annkicka

Måste försvara U för det är svårt att googla in på den här sidan, man får alla möjliga och olika förslag. Han hade sluppit sova i hundburen inatt iaf!

2008-05-22 @ 23:34:58
Postat av: Anonym

Ja det låter ju faktiskt som världens sämsta bortförklaring men inte alltid e vi killar skyldiga till kvinnornas misstankar haha ;)

2008-05-25 @ 12:30:24
Postat av: Tanten igen

En provgoogling gav vid handen att micahan.blogg.se var det som kom upp först...så har jag ingenting sagt ;)

2008-05-26 @ 21:03:51
URL: http://plasttanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0