Nytt från Odlarvägen

Eftersom en av mina bloggkontakter i bortre Orienten (eller så; borta den dan på geografin) så framfördes ett önskemål om en lägesrapport från hemmalägret.

Frantz mår mest bara bra. Fast jag tror att han kan ha fått blåskatarr eller så. Han brukar kunna vara lugn som en bunke (?) många timmar, men senaste veckan springer han och runt och piper och gnäller efter bara en liten stund. Är det ett knep som han märker fungerar eller har han bekymmer med kisseriet?

Gabriel laddar upp inför sin födelsedag. -Hur många dagar är det kvar nu då? Vi var på Jamtli i snålblåsten idag. Jag ska testa att sätta in en bild!

image1

Men serru, det gick!

Magnus funderar på att gå på programbalen nu på onsdag, och jag och hans ömma moder försöker peppa honom att gå. Det är större risk att han grämer sig efteråt än att han ska tycka att det är tråkigt där. Nu när han ändå har köpt sig en kavaj så ska den väl användas.

Mamman, ja hon sköter sig. Hon är lydig, så där som hustrur ska vara. Så när solen tittade fram så påbörjade hon årets trädgårdssäsong. Jag har en bild av detta också:

image2

Så nu när jag har börjat sätta in idolfoton av MKH så kanske hon blir inspirerad att börja blogga själv och sas kvittera.

Vad finnes mer att förtälja? Intet!!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Håjaja, lydig, tro det, tro det...

2008-05-19 @ 00:22:54
URL: http://plasttanten.blogg.se
Postat av: Invitören

Tekniskt driven och kapabel, bilder på bloggen... man tackar.

2008-05-19 @ 08:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0